طرح و رنگ مناسب فرش کودک
نوشته شده توسط : مولود

در این مقاله قصد داریم درمورد طرح و رنگ مناسب برای فرش اتاق کودک مناسب برای اتاق فرزند دلبندتان صحبت کنیم.

فرش اتاق کودک

چگونه فرش کودک می تواند برای کودک جنبه آموزشی داشته باشد؟

شاید در بین طرح های مختلف فرش کودک،برخی از طرح ها توجه شما را بیشتر جلب نمایند.اینگونه فرش فانتزی علاوه بر زیبایی و جذابیتی که برای کودکان دارند،جنبه آموزشی نیز به همراه دارند که از نظر برخی از والدین این روش بسیار خوبی برای کودکان است تا بتوانند علاوه بر بازی و سرگرمی به آنها آموزش نیز داد.

از انواع طرح های فرش اتاق کودک می توان به فرش های فانتزی با طرح هایی از سیارات منظومه شمسی و یا طرح هایی از اعداد و حروف الفبای فارسی و یا انگلیسی و حتی طرح هایی که نحوه تعامل اجتماعی و ایجاد روابط با دوستان را آموزش می دهند، را می توان اشاره کرد.این طرح های زیبای فرش کودک علاوه بر جنبه زیبایی و سرگرمی،جنبه آموزشی نیز برای کودک دلبندتان را به همراه دارد.این نوع از فرش های کاشان برای کودکان تا زیر 12 سال انتخاب مناسبی می باشند.

چه رنگ هایی برای فرش اتاق کودکتان مناسب تر است؟

همان طور که در هنگام خرید بهترین فرش کاشان برای زیبایی منزلتان،رنگ فرش از اهمیت بسیاری برخوردار است، زمانی که قصد خرید فرش برای اتاق کودک خود را نیز دارید باید به رنگ فرش هم توجه ویژه ای داشته باشید. از مهمترین فاکتورها در هنگام انتخاب و خرید فرش کاشان، رنگ فرش می باشد

یکی از فاکتورهای بسیار مهم هنگام انتخاب رنگ فرش اتاق کودک،دکوراسیون اتاق می باشد.رنگ دیوارها،رنگ سرویس چوبی اتاق کودک،رنگ ملحفه و رنگ پرده ها می توانند در این زمینه به شما کمک کنند

به صورت کلی و به غیر از فاکتورهای نام برده شده در انتخاب رنگ فرش اتاق کودک،رنگ فرش کودک به سلیقه شما بستگی دارد ولی ما فرش هایی با رنگ تیره تر را به شما پیشنهاد می دهیم

چرا بهتر است فرش کودک را تیره انتخاب کنیم؟

اگر رنگ دکوراسیون اتاق کودک شما یک رنگ روشن مثل رنگ آبی یا سبز است می توانید از یک فرش با رنگ تیره تر مثل آبی تیره یا سبز تیره استفاده نمایید.استفاده از رنگ مخالف و تیره تر دکوراسیون اتاق کودک علاوه بر زیبایی دوچندان باعث می شود لکه های کثیفی کمتر نمایان شوند. از آنجا که فرش کودک همیشه در زیر پا قرار دارد خیلی زود کثیف شده و فرش های با رنگ روشن لکه های کثیفی از اسباب بازی ها،مدادرنگی ها،مداد شمعی ها و بقیه وسایل کودک را بیشتر نشان می دهد اما فرش های با رنگ تیره این خاصیت را ندارند.منظور از فرش های تیره،خرید فرش های مشکی و قهوه ای برای اتاق کودک نیست.بلکه همان طور که گفتیم بهتر است رنگی تیره تر و متناسب با دکوراسیون اتاق کودک باشد.

رنگ فرش کودک مناسب برای اتاق پسرها

به طور کلی، رنگ‌های گرمتر برای اتاق دختران و رنگ‌های سردتر برای اتاق پسران انتخاب مناسب تری هستند.

فرش هایی با تم رنگی فیلی،آبی روشن،آبی تیره،سرمه‌ای،زرشکی، خاکستری و قهوه‌ای می‌توانند رنگ های مناسبی برای فرش اتاق پسر باشند.

می توانید طرح فرش اتاق پسر را از بین شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه ی او انتخاب نمایید. برای مثال، فرش کودک طرح ماشین و یا قهرمان های کارتونی مثل سوپر من و بت من و ... معمولا مورد پسند پسرهاست و نمای زیبا و خاصی به اتاق کودک پسرانه می‌دهد.

رنگ فرش کودک مناسب برای اتاق دخترها

رنگ فرش اتاق دختر با تم کرم و صورتی و یاسی و نارنجی و قرمز و ... انتخاب مناسب تری برای فرش کودک دخترانه می باشد.

فرش های فانتزی با طرح هایی ظریف و زیبا و حتی شخصیت های کارتونی مورد علاقه دختران همچون سیندرلا و دیو و دلبر و بند انگشتی و سفیدبرفی و ... می توانند در کنار زیبایی،شادی بسیاری را به فرزند شما هدیه دهند.

اگر به دنبال انتخابی راحت تر برای فرش کودک خود هستید ما به شما فروشگاه اینترنتی فرش مینیاتور را پیشنهاد می دهیم تا در کنار همسر و فرزندتان به توانید طرح ها و رنگ های مختلف فرش کودک دخترانه و فرش کودک پسرانه را مشاهده کرده و با انتخاب یک مدل زیبا و وارد کردن مشخصات خود به همراه آدرس دقیق، آن را درب منزل تحویل بگیرید.

از نظر قیمت نیز، قیمت فرش کودک در رده متوسط به پایین قرار گرفته و در سایزهای مختلف تا ۶ متری در فروشگاه اینترنتی فرش مینیاتور موجود می باشد.

فرش کودک

قیمت های مناسب فرش کودک در فروشگاه اینترنتی فرش مینیاتور به شما این امکان را می دهد که با تغییر دکوراسیون اتاق کودک و یا با بزرگتر شدن فرزند دلبندتان  بتوانید به راحتی یه فرش جدید و زیبا را خریداری کنید.

و اما سخن آخر؛ همان طور که شما والدین عزیز  میدانید، دکوراسیون اتاق کودک تاثیر بسیاری بر رشد فکری و سلامت جسمی و روحی کودک دارد اما نمی توان از این نکته گذشت که عشق و علاقه  و محبت شما والدین عزیز از هر چیزی در دنیا برای فرزندتان مهم‌تر است و هیچ گاه زیباترین و جدیترین دکوراسیون و فرش های زیبا و مختلف نمیتواند جای محبت شما را برای کودک بگیرد.





:: برچسب‌ها: فرش کودک , فرش اتاق کودک , فرش کاشان , فرش مینیاتور , خرید فرش ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: